altın
   
 
 
 
 
     
ÜYE OLUN
EMAİL
ŞİFRE
Beni Hatırla
Şifremi Unuttum
HALA ÜYE OLMADINIZMI ?

Sepetim

0

Sepetinizde (0) ürün bulunmaktadır.

Toplam

ÖN BİLGİLER VE ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

MADDE 1.SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER:  

Ünvanı: Kuyumcu Kuyumculuk San. ve Tic. A.Ş
Adresi: Kuyumcu Kuyumculuk San. ve Tic. A.Ş  Mollafenari Mah. Şerefefendi Sok. No:27 P.K 34110 Fatih, İstanbul
Telefon: 0212 528 88 06
Faks: 0505 162 69 32
E-mail: [email protected] 

MADDE 2.ALICIYA İLİŞKİN BİLGİLER:  

Ad: cihan deveci
Adres: cepa avm
Telefon: 5309946256
E-Posta adresi: [email protected]
 

MADDE 3.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER:  

İşbu Ön Bilgilendirme, ALICI'nın www.kuyumcu.com.tr internet sitesi üzerinde elektronik ortamda siparişini verdiği, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 5. Maddesi gereği ALICI'nın bilgilendirilmesi amacıyla yapılmaktadır. 

İşbu kısımda sözleşme konusu ürünlerin adı, miktarı, KDV dâhil satış fiyatı ve teslimat bilgileri açıklanmaktadır.  

Ürünün adı: 14 Ayar Dorika Altn Toplu Kolye
Ürünün adeti: 1
Ürünün KDV dahil fiyatı: 793,00 TL
Ürünün adı: 0.05 Karat Pırlanta Tektaş Yüzük
Ürünün adeti: 1
Ürünün KDV dahil fiyatı: 969,00 TL
Ürünün adı: Pırlanta Peridot Taşlı Gümüş Kolye
Ürünün adeti: 1
Ürünün KDV dahil fiyatı: 0,00 TL
 

MADDE 4.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLERıN FİYATI VE ÖDEME ŞEKLİ:  

Ürün'ün KDV dahil peşin fiyatı: 0,00 TL
Sipariş işlem ve gönderim ücreti: Ücretsiz
Ödeme şekli:  

Siparişiniz 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16. Maddesine uygun olarak sipariş tarihinden itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde ALICI’ya teslim edilir.  

ALICI tarafından havale/EFT ile ödenecek olan siparişin işleme alınma tarihi, siparişin verildiği tarih değil, ALICI tarafından yapılan ödemenin SATICI'NIN hesaplarına yansıma tarihidir. Ürünün tesliminden sonra ALICI'YA ait kredi kartının ALICI'NIN kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'YA ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI'YA iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'YA aittir. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir. Kampanyaların şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir. Vade Farkı:
Ürün'ün Toplam Fiyatı:0,00 TL
 

MADDE 5.TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER:  

Teslimat Adresi :
Teslim Edilecek Kişi: cihan
Fatura Adresi : cepa avm  

Teslimat anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile ALICI'NIN yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'NIN adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'NIN ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'YA geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI'YA aittir.  

Sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimat masrafları ALICI tarafından ödenecek ve ALICI'NIN siparişine ilişkin faturaya "Gönderim Ücreti" şeklinde yansıtılacaktır. SATICI, internet sitesinde, belirlenen ürün/ürünlere ilişkin belirlenen tarih diliminde ve/veya belirlenen toplam alışveriş tutarının üzerinde alışveriş yapılması halinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, belirlenen koşullar dahilinde teslimat masrafı SATICI'YA aittir. Teslimat; stok durumunun müsait olması ve mal bedelinin SATICI'NIN hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Kural olarak ve normal koşullarda yasal 30 günlük süreyi aşmamak şartı ile yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ALICI'YA veya gösterdiği adresteki 3. kişi veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre ALICI'YA yazılı olarak bildirilmek kaydıyla en fazla 10 gün uzatılabilecektir. ALICI, sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtık vs. hasarlı ve ayıplı ürün/ürünleri kargo şirketinden teslim almayacaktır. ALICI tarafından Kargo şirketinden tutanak tutturulmaksızın teslim alınan ürün/ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürün/ürünlerin özenle korunması borcu, ALICI'NIN yükümlülüğündedir. Herhangi bir nedenle ürün/ürünlerin bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürün/ürünlerin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. Sipariş konusu ürün/ürünlerin tesliminin imkânsızlaşması halinde ALICI durumdan haberdar edilecek ve her türlü belgeler ile ödediği bedel en geç 10 gün içinde iade edilecektir. SATICI, sözleşmedeki ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI'YI bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.  

MADDE 6.STOK BİLGİLERİ  

Internet sitesi aracılığıyla satışa sunulan ürün/ürünlerin stokta bulunmaması muhtemeldir. Ürün/ürünler gerekli görüldüğü takdirde üretilmektedir. ALICI tarafından sipariş edilen ve stokta bulunmayan ürün/ürünlerin bir takım sebeplerle üretiminin mümkün olmaması halinde iş bu durum SATICI tarafından ALICI'YA e-posta veya telefon aracılığıyla bildirilecek olup, ürün/ürünler için ALICI tarafından ödenmiş bulunan tüm bedel, siparişe ilişkin ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması halinde kredi kartına, havale/EFT yolu ile yapılmış olması halinde ilgili banka hesabına yapılacaktır. ALICI bu tutarın ALICI'NIN hesabına yansıtılmasının Banka işlemi olduğunu SATICI tarafından kredi kartına/hesabına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, Bu hususta SATICI'NIN sorumluluğu bulunamayacağını kabul etmektedir.  

SATICI, 27.02.2015 tarihinde yürürlüğe giren 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16. maddesinin 4. fıkrasında yer alan; “Sipariş konusu mal ya da hizmetin ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur” hükmü uyarınca internet sitesi üzerinden satışa sunulma aşamasında teknik hatalar nedeniyle ürün fiyatı, ürün açıklaması, ürün niteliği vb. özelliklerde hata olması halinde siparişi iptal etme ve tahsil edilmiş tutarları ilgili mevzuat hükümleri uyarınca ALICI’ya iade etme hakkına sahiptir.  

MADDE 7.GARANTİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLER  

Ürün/ürünlerin garanti belgeleri ve garanti süreleri ürün/ürünlerin markaları tarafından belirlenen süreler kadardır. ınceleme işlemleri markalar tarafından iş bu süreler içinde yapılmaktadır. Garanti süresi dolmuş ürün/ürünlere ilişkin inceleme işlemleri markalar tarafından reddedilmektedir. ınternet sitesi aracılığıyla ALICI tarafından satın alınan ürün/ürünlerin garanti süresi içinde arızalanması halinde, kargo bedeli ALICI tarafından karşılanmak suretiyle ürün/ürünlerin faturası ile birlikte gönderilmesi halinde, arıza inceleme işlemleri satın alınan ürün/ürünlerin marka arıza inceleme birimlerince yapılarak karar verilecektir. Arıza inceleme işlemleri en az 21 iş günü (1 ay) sürmekte olup, arıza inceleme biriminin yoğunluğuna göre 30 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Arıza inceleme birimlerince verilen kararın SATICI'YA ulaştırılması akabinde ALICI ile irtibata geçilecek ve ürün/ürünlerin arızalı olarak kabul edilmesi durumunda ALICI tarafından seçim yapılarak arızalı ürün ile aynı ürün veya başka bir ürün temin edilecektir. ALICI tarafından seçilen ürün ile arızalı ürün arasında fiyat farklılığı bulunması halinde SATICI tarafından ucuz ürünlerde fark iadesi yapılmayacak ve fakat daha pahalı ürün seçilmesi halinde ALICI'DAN fiyat farkı talep edilecektir. ALICI tarafından faturasız olarak gönderilen ürün/ürünlerde arıza inceleme işlemleri yapılmamaktadır.  

MADDE8.GEÇERLİLİK SÜRESİ:  

İşbu formda yer alan ürün/ürünlere ilişkin olarak ALICI'YA sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması , kampanya yayın süresi/ilan süresi kadar geçerlidir. İlan edilen fiyatlar tüm vergiler dâhil satış fiyatıdır. İlan edilen taahhütler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir.  

MADDE 9.SÖZLEŞME SÜRESİ:  

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra geçerli hale gelecektir.  

MADDE 10.CAYMA HAKKI:  

ALICI; 14 (On dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.  

ALICI, cayma hakkını kullanmak istediğini aynı süre içinde ve satın almış olduğu mal ve hizmetleri, beraberinde gönderilen sertifika, kart, garanti belgesi, varsa hediye ya da promosyon ürünleri SATICI’ya ulaştırmak için hangi yolu izleyeceğini SATICI’yla belirtilen iletişim bilgilerinden irtibata girerek öğrenmeli ve bildirimde bulunmalıdır. 10.1. ürün/ürünlerin 9. madde hükümleri çerçevesinde; kullanılmamış, ürün/ürünlerin kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar görmemiş ve ürün/ürünlere ait etiket ve üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması, SATICI tarafından tekrar kullanıma arz edilebilir nitelikte olması gerekmektedir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'YA teslim edilen ürün/ürünlerin SATICI'YA gönderildiğine dair Kargo Teslim Tutanağı ile iade formu ve ürün/ürünlere ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Ürün/ürünlerin kutusu, ambalajı ve aksesuarları ile birlikte hasarsız ve eksiksiz olarak iade edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılması halinde ALICI, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması yoluyla cayma hakkı bildiriminin SATICI’ya ulaşmasından itibaren 10 (On) gün içinde malı SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür.  

SATICI, ALICI’nın cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Geri ödeme ALICI’nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun olarak ALICI’ya herhangi bir masraf getirmeden tek seferde yapılır.  

Fatura aslı gönderilmezse, ALICI'YA KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan SATICI sorumlu tutulamaz Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürün/ürünlerin ALICI tarafından anlaşmalı kargo firması olan Yurtiçi Kargo firması aracılığıyla (anlaşmalı kargo firmasının değişmesi halinde gerekli bildirim internet sitesi aracılığıyla yapılacaktır.) gönderilmesi halinde teslimat bedeli SATICI tarafından karşılanır. ALICI'NIN ürün/ürünleri başka bir kargo firması aracılığıyla göndermesi halinde teslimat bedeli ALICI tarafından karşılanacak olup, ALICI tarafından bu şeklide karşı ödemeli olarak gönderilen ürün/ürünleri SATICI'NIN teslim alma yükümlülüğü bulunmamaktadır.  

Cayma hakkı kapsamında öngörülen taşıyıcı Yurtiçi Kargo’dur. ALICI ürün/ürünlerin anlaşmalı kargo firması olan Yurtiçi Kargo firmasından başka bir kargo firması ile gönderilmesi halinde SATICI'DAN herhangi bir talepte bulunamayacak olup, SATICI'NIN bu nedenle doğmuş/doğacak olan her türlü zararını tazminle mükellef olacaktır. Ürün/ürünlerin açıklandığı şekli ile ve belgeler ile iade edilmemesi halinde iade işlemi gerçekleştirilemeyecek olup ürün/ürünler SATICI'YA gönderildiği hali ile ve karşı ödemeli olarak ALICI'YA geri gönderilecektir. SATICI'NIN bu halde herhangi bir sorumluluğu bulunmayacaktır. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.  

Tedarik edememe, hatalı bilgi yazımı, hatalı fiyat belirtilmesi vb. durumları SATICI’nın tespit etmesi halinde, ALICI’nın satın almış olduğu mal ya da hizmetlerin satış ve sevkinden SATICI’nın cayma hakkı saklıdır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firmasının mücbir sebeplerle taşımayı yapamaması ya da geciktirmesi durumunda SATICI sorumlu tutulamaz.  

Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI’ya yukarıda bildirilen telefon veya e-posta adresine bildirimde bulunulması ve ürünün 27.11.2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı 15. madde hükümleri kapsamında olmaması şarttır. İnternet sitesi üzerinde cayma hakkı kullanılması durumunda SATICI tarafından cayma talebinin ulaştığına dair teyit bilgisi ALICI’ya gönderilir.  

Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri ayrıntılı olarak ayrıca Mesafeli Satış Sözleşmesinde de yer almaktadır.  

10.2.KKTC ve yurtdışı gönderilerinde ALICI tarafından sipariş kapsamında yapılan ödemelerde KDV ödenmesi yapılmamakta olduğundan, ürün/ürünlerin gümrükten teslim alınması sırasında satın alınan ürün/ürünlerin tüm vergilerini ALICI ödemekle yükümlüdür. Gümrükten her ne şekilde olursa olsun teslim alınmayan ürün/ürünler için ALICININ cayma hakkı bulunmamaktadır.  

MADDE 11.CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:  

a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. Bu nedenle, ALICI’nın isteğiyle, internet sitesinde sunulan maden renginden farklı bir renkte kişiye özel olarak üretim yapıldığında ya da internet sitesinde sunulan yüzük ölçüsü aralığı, kolye ve bileklik boyu dışında verilen özel siparişlerde ya da sipariş verilen ürünün ALICI’ya tesliminden sonra, ALICI’nın isteği doğrultusunda yapılan yüzük ölçüsü, kolye, bileklik boyu ve modelindeki değişiklikler gibi işlemler yapıldığında, müşterinin özel istekleri doğrultusunda özel olarak üretimi yapılan bu mallar cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamına girer.

b) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

f) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

g) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. vh) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

j) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

MADDE 12. UYUŞMAZLIK KONUSUNDA BAŞVURULARIN YAPILABİLMESİ :  

ALICI talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerine iletebilir. İletilmiş olan şikâyet başvuruları kayıtlara alınacak, yetkili birimler tarafından değerlendirilerek çözümlenmeye çalışılacak ve en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.

Ayrıca ALICI , Ayrıca ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

ışbu Ön Bilgilendirme Formunda belirtilen bilgiler kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

Ön Bilgilendirme Formu elektronik ortamda ALICI tarafından kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir. İş bu Ön Bilgilendirme ticarî amaçlarla yapılmaktadır.  

SATICI: 

Ticari Ünvanı:: Kuyumcu Kuyumculuk San. ve Tic. A.Ş.
Adresi: Kuyumcu Kuyumculuk San. ve Tic. A.Ş  Mollafenari Mah. Şerefefendi Sok. No:27 P.K 34110 Cağaloğlu, İstanbul

ALICI:
cihan deveci

Tarih:


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.